Vår profil

Skolen i vinterprakt

Skolen åpnet i midlertidige lokaler på Hemingbanen ved Slemdal høsten 1997, men flyttet inn i sine nye skolebygninger i Frognerseterveien høsten 1998. De arkitektonisk spennende bygningene er konstruert i skrånende landskap i flere nivåer. I skoleåret 2014-2015 ble skolen rehabilitert utvendig, og sommeren 2015 ble det gjennomført en større rehabilitering av uteområdet.

Skolens uteareal gir mange muligheter for lek og fysisk aktivitet, med en skolegård som har flere nivåer og trapper, to fotballbaner, lekeapparater og lekehus. Skolens flotte naturtomt med skrenter og trær gir også muligheter for lek både sommer og vinter. Skolens nærhet til marka gir gode muligheter for aktiviteter i skog og mark.

Skolen vår i sol