Foreldrebanken

Til foreldrebanken kan foreldre, besteforeldre, faddere, eller andre nære relasjoner melde spesialkompetanse eller et interesseområde de kunne tenke seg å stille til rådighet for skolen 1 time eller mer i løpet av skoleåret.

Du velger selv om du ønsker å stille deg tilgjengelig kun for egne barns klasser, på tvers av trinnet eller for hele skolen. Listen er tilgjengelige for lærerne, som tar kontakt med den enkelte deltager i Foreldrebanken når dette passer inn i deres fagplan og timeplan.

Svendstuen Aktivitetsskole er også interessert i din kompetanse og ditt bidrag. Du kan til enhver tid takke nei til en forespørsel om bidrag selv om du har skrevet deg på Foreldrebanken. Tilsvarende er det ikke sikkert du blir kontaktet med det første, da opplegget må passe inn i skolens faglige opplegg og tidsplaner.

Det er gøy å lære, kompetanse er så spennende – bli med å skap entusiasme og engasjement for kunnskap - det er «Kult å kunne» - gjennom Foreldrebanken!

Se vedlegg under dokumenter for å melde deg inn i Foreldrebanken eller send en mail til svendstuen@ude.oslo.kommune.no, merk mailen "Foreldrebanken".

Har du ytterligere spørsmål, ta kontakt med din FAU representant eller klassekontakt.

Meld deg til foreldrebanken!

Meld deg til foreldrebanken: svendstuen@ude.oslo.kommune.no eller ta kontakt med klassekontakten eller FAU representanten for din klasse.

Ulike yrkesgrupper